Browsing articles from "יולי, 2014"

פילאטיס

יול 2, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   שיעורי הסטודיו  //  אין תגובות

פילאטיס בליידי פיטנס חדר כושר לנשים בירושלים

מעבירות את החוג קרן חולי, ורוניקה מלניק, עליזה דהן, רחל אפלבויים, אודליה בנימיני.



 

פילאטיס בליידי פיטנסהעמקת והגדלת טווחי התנועה של המפרקים, שיווי משקל, יציבה נכונה תוך הארכה וחיזוק שרירי הליבה והשרירים הטבעתיים וחיטוב הגוף.

תרגול בשיטת הפילאטיס מביא לחיזוק הגוף, יציבה נכונה, חיזוק וייצוב שרירי הבטן, עבודה נכונה של הגוף, הכנה לקראת לידה וחזרה לכושר אחרי לידה, חיטוב הגוף ותיקון ליקויי יציבה.

דרגת הקושי – מתאים לכל הרמות ממתחילות ועד למתקדמות מאוד.

המטרה של תרגול פילאטיס ובעיקר אצל נשים היא לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות השוטפות ביום יום במינימום מאמץ, ומבלי לגרום לפציעות ולשחיקה מיותרת בגוף.

Continue Reading פילאטיס

עיצוב הגוף

יול 2, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   שיעורי הסטודיו  //  אין תגובות

עיצוב הגוף ליידי פיטנס חדר כושר לנשים בירושלים

שיעור עיצוב בטן ישבן ירכיים- מעבירות את השיעור  סימי אייזנבך, אנה מונסה, שבע סמואל, נועה דנדקר.


זהו אימון ממוקד יותר לקבוצת שרירי הבטן, חיזוק וחיטוב שרירי הבטן, הירכיים והישבן, יציבה נכונה, מניעת כאבי גב, צמצום היקפים, חיזוק שרירי קרקעית האגן וגיוון ותוספת.
השיעור מיועד למתחילות – מתקדמות ברמת קושי בינוני פלוס.

Continue Reading עיצוב הגוף

עיצוב דינמי

יול 2, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   שיעורי הסטודיו  //  אין תגובות

עיצוב דינמי- בליידי פיטנס חדר הכושר לנשים הגדול בירושלים

מעבירה את השיעור קרן נבון
שיעור המשלב אירובי, קיקבוקס ועבודה עם משקולות, מדרגה ועוד.
האימון מחזק את כל מרכיבי הכושר הגופני: שיווי משקל, כוח, קואורדינציה, כוח מתפרץ, סיבולת שרירית וסיבולת אירובית- השילוב האולטימטיבי לחיזוק, חיטוב ולהאצת שריפת השומנים.
זהו אימון חוויתי שמוביל לתוצאות גופניות טובות ומהירות, ושרפת קלוריות בזמן אימון קצר יחסית.
השיעור מיועד לנשים במצב בריאותי תקין ואינה מומלצת לנשים שסובלות מלחץ דם, נפילות סוכר, בעיות לב ונשים בהריון

Continue Reading עיצוב דינמי

מחול אירובי

יול 2, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   שיעורי הסטודיו  //  אין תגובות

מחול אירובי (dance aerobics) בליידי פיטנס- מחפשת דרך מקפיצה מהנה וחווייתית לשרוף קלוריות? מחול אירובי היא הפעילות שמתאימה לך, אצלנו בליידי פיטנס תמצאי מגוון רחב מאוד של שיעורי סטודיו כולל מחול אירובי ללא תוספת תשלום, את שיעור הסטודיו מעבירה  קרן נבון 

מחול אירובי ליידי פיטנסאז מה גורם למחול אירובי לכזאת פופולריות בקרב המתאמנות?

מעבר לשחרור מתחים מידי להם גורם הריקוד הוא משפר גם את המיומנויות הקוגניטיביות את הסיבולת ואת הכוח ובנוסף לכל מתלווה הפן החברתי.

יתרונות המחול האירובי

מחול אירובי הוא בדרך אימון ברמת אנרגיה גבוהה שמטרתה לשפר את סיבולת הלב וכלי הדם, האימון מתבצע תוך האזנה למוסיקה מהירה ובהתאם למוזיקה גם נקבע קצב התנועות.

אימון המחול האירובי גורם לשריפה מואצת של קלוריות באמצעות שמירה על קצב דופק מהיר, כך שאם את מנסה לרדת במשקל, על ידי האימון במחול אירובי עם הקפיצות השונות, תנועות הדריכה, יעזרו מאוד להורדה במשקל תוך שמירה על הכיף בתהליך.

כישורים קוגניטיביים

מחול אירובי מחייב לשנן ולחזור על מספר תנועות, מתחילים עם תנועה פשוטה אחת ומוספים בהדרגה תנועות חדשות, זהו בעצם גם אימון למוח על זיכרון התנועות, לאלו שמבצעים פעילות של מחול אירובי קטנים הסיכויים לפתח דמנציה, אם רוקדים לפחות פעמיים בשבוע, המחול האירובי גם משפר את הזיכרון של חולי אלצהיימר.

הקצב המהיר של המחול האירובי עוזר לך לתרגל רצף שינויים ולזכור כל הזמן תנועות חדשות.

סביבה חברתית

פעילות המחול האירובי מתקיימת בסטודיו הגדול שלנו ביחד עם קבוצה, הפעילות הקבוצתית תגרום לך להכיר אנשים חדשים בעלי תחומי עניין דומים, האימון ביחד גם מעודד את המוטיבציה וההתמדה באימון

למי פחות מתאים המחול האירובי

הקפיצות והדריכות החוזרות ונשנות מצריכות זהירות מצד מי שסובל מבעיות מפרקים – ברכיים וקרסוליים, ויכולים לגרום לכאבים במהלך ולאחר האימון, גם למחלימים מפציעה ולמי שיש עצמות חלשות מומלץ להיזהר באימון

Continue Reading מחול אירובי

אוסטאופיט

יול 2, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   שיעורי הסטודיו  //  אין תגובות

אוסטאופיט – ליידי פיטנס חדר כושר לנשים הגדול בירושלים

מעבירה את השיעור קרן נבון
התעמלות זו מיועדת לנשים שלקו באוסטאופורוזיס(בריחת סידן מהעצם) או לנשים שנמצאות בסיכון לחלות. מטרת ההתעמלות לחזק את העצמות שנחלשו אצל נשים הלוקות במחלה ולמנוע את הופעתה מאילו שברמת סיכון.

Continue Reading אוסטאופיט

חדר כושר לנשים בירושלים

יול 28, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   מאמרים וחדשות  //  אין תגובות

חדר כושר לנשים בירושלים, המקום הטוב ביותר בשבילך!

מרגישה שהגיע הזמן להיכנס לכושר? חולמת להוריד את כל מה שהעלית מההיריון האחרון?  חדר כושר ליידי פיטנס, חדר כושר לנשים בירושלים, מציע לך להצטרף למאות המנויות שלנו שנהנות מחדר כושר גדול ומרווח, חדר סטודיו הכולל עשרות שיעורים במגוון רחב שמתאימים לכל שאיפה שחלמת עליה,  בין השיעורים ניתן למצוא זומבה, פילטיס, עיצוב הגוף, אוסטאופורוזיס, זומבה, אירובי, ריקודי עם, ריקודי בטן ועוד.

הילדים הקטנים לא נותנים לך להגיע אל חדר הכושר? ללידי פיטנס יש פתרון בשבילך!

Continue Reading חדר כושר לנשים בירושלים

קרן נבון

יול 2, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   המדריכות שלנו  //  אין תגובות

קרן נבון –  מדריכת מחול אירובי ועיצוב הגוף החל  ומדריכת פילאטיס מזרן 

החוגים שקרן נבון מעבירה

ג'ירוקינסיספילאטיס, עיצוב הגוף, מחול אירובי, עיצוב דינמי, אוסטאופיט , התעמלות בריאותית

קצת על קרן נבון

מדריכה בליידי פיטנס חדר כושר לנשים בירושלים – מדריכת מחול אירובי ועיצוב הגוף החל מ-2009 ומדריכת פילאטיס מזרן החל מ-2010. עברתי השתלמויות רבות בתחום בוינגייט והגימנסיה.
לפני כשנתיים נחשפתי לשיטת הג'יירוקינסיס, שיטה מדהימה המורכבת מתנועה רב ממדית תוך חיזוק הגוף ושילוב עקרונות חשובים מתחומי ספורט שונים. למדתי את השיטה המופלאה אצל המאסטרית- רוני פרי-נדב שהביאה את השיטה לארץ לפני כ-8 שנים. כיום אני מוסמכת לאמן בשיטה ולהעביר אותה לתלמידותיי היקרות.
בנוסף לעבודת הסטודיו אני מאמנת אישית  לקבוצות גיל שונות עם בעיות בריאותיות ויציבה שונות, נשים אחרי ולפני לידה, נשים מבוגרות, בעיות של קיפוזיס.
כמו כן, עבור אנשים שמעוניינים להעמיק ולהתחזק באימון גופני מעבר לאימון הקבוצתי בסטודיו ואנשים המעוניינים לרדת במשקל ולשמור על גוף מאוזן, מחוטב ויציב.

Continue Reading קרן נבון

לעדכונים חמים ומבצעים שווים הרשמי חינם

Call Now Button דילוג לתוכן