Browsing articles from "אוגוסט, 2014"

זומבה

אוג 24, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   שיעורי הסטודיו  //  אין תגובות

זומבה בליידי פיטנס חדר הכושר לנשים בירושלים

מעבירות את החוג קרן חולי, נועה דנדקר, מיכל ארואס, מרים אלמקייס, סימי אייזנבך, תהילה שניידרמן, רמה ברזני, ורוניקה מלניק.

שיעורי הזומבה בליידי פיטנס הנם ללא תוספת תשלום! אז כל מה שנותר לך זה להיכנס אל הקצב…

אצלנו בליידי פיטנס חדר הכושר הגדול ביותר לנשים בירושלים,  אחד משעורי הסטודיו האהובים והמחוזרים ביותר זה שיעור הזומבה,

אז מה כל טוב בזומבה שהיא נפכה לטרנד עולמי בשיעורי סטודיו לנשים? ננסה קצת לפרט.

Continue Reading זומבה

התעמלות בונה עצם

אוג 24, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   שיעורי הסטודיו  //  אין תגובות

התעמלות בונה עצם בליידי פיטנס – חדר כושר לנשים בירושלים

מעבירות את החוג  שבע סמואל, אודליה בנימיני, תמר אזולאי.

החוג מתאים לכל אישה מעבר לגיל המעבר. המטרה של השיעור: לחבר אימון לשיפור כושר גופני עם תרגילים שעוזרים לשמר ולשפר את צפיפות העצמות. מומלץ במיוחד לנשים עם אוסטאופורוזיס.

Continue Reading התעמלות בונה עצם

מרים גרוס

אוג 24, 2014   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   המדריכות שלנו  //  אין תגובות

מרים גרוס מעבירה בליידי פיטנס – חדר כושר לנשים בירושלים את החוגים זומבה , פילאטיסהתעמלות בונה עצם.

photoקצת על מרים גרוס:  הגעתי לתחום הספורט וההדרכה כמאמנת נלהבת בשנת 2003.

כל כך נהניתי מהשיעורים בסטודיו שזה הפך לחזון שלי. אחר כך המקצוע הזה הפך להיות קריאה שלמה. היום אני מעבירה כ: 30 שיעורים בשבוע בכמה מכוני כושר בעיר. מרוב אהבתי לאימון הקבוצתי אפילו הפסקתי להעביר אימונים פרטניים.
חוץ מהשיעורים אני רכזת של קורס פילאטיס בוינגייט ומעבירה ידע, ניסיון ואהבה לתחום לדור החדש.

פירוט נוסף על השיעורים:

זומבה משתנה בהתאם לאופי של המדריכה. אצל מרים זומבה זה להנות מהשירים ולרקוד. היות ואין הפסקה בין השירים זה באגב גם אימון סבולת לב ראיה. הקפיצות הן אופציה ולא חובה בזומבה של מרים, כך שגם נשים מעל גיל 40 יכולות להנות בזומבה.

פילאטיס זה ההתמחות של מרים.  היא מכשירה מדריכות כרכזת קורס בוינגייט והמקצוענות הזאת כמובן משתקפת בשיעורים שלה. פילטיס אצל מרים זה החיבור לאינטליגנציה התנועתיות של כל אישה. השיעורים מתאימים לנשים ונערות בכל רמה.

התעמלות בונה עצם מתאימה לכל אישה מעבר לגיל המעבר. המטרה של השיעור: לחבר אימון לשיפור כושר גופני עם תרגילים שעוזרים לשמר ולשפר את צפיפות העצמות. מומלץ במיוחד לנשים עם אוסטאופורוזיס.

Continue Reading מרים גרוס

לעדכונים חמים ומבצעים שווים הרשמי חינם

Call Now Button דילוג לתוכן