TRX לנשים בירושלים

דצמ 30, 2016   //   על ידי: ליידי פיטנס   //   שיעורי הסטודיו  //  אין תגובות

TRX האימון שכובש את ישראל – עכשיו גם אצלנו בליידי פיטנס חדר הכושר לנשים הגדול בירושלים.

אז מהו אימון ה TRX שיוצר כל כך הרבה עניין?

אימון TRX או בשמו המלא Total Resistance eXercise פועל על שיטת אימון המכונה "תרגילי התנגדות" שהמשמעות הראשית של השיטה היא שימוש במשקל הגוף על מנת לבצע תרגילי התעמלות ולפתח כוח,שיווי משקל ועוד.

גם אימון ה TRX משתמש במשקל הגוף לצורך ביצוע מעל 300 תרגילים אפשריים המשמשים לפיתוח כוח, שיווי משקל, גמישות, יציבות, האימון עושה שימוש תמידי בשרירי הליבה – שרירים שתורמים לייצוב הגוף.

בשונה מאימון סטנדרטי בחדר הכושר עם משקולות או מכשירי כוח בו יש צורך להמתין למכשיר ומעבר ממכשיר אל השני, בשיטת ה TRX אין למה להמתין, האימון מסיבי וללא הפסקה, כך שחצי שעת אימון ב TRX שווה לזמן רב יותר של פעילות סטנדרטית בחדר כושר.

קצת היסטוריה, מי המציא את האימון?

את אימון ה TRX המציא אדם בשם רנדי הטריק, רנדי שימש כחייל באחת היחידות המובחרות של ארצות הברית – אריות הים.

בזמן שהוצב בדרום מזרח אסייה בשנת 1997 חיפש שיטה טובה יותר לאימונים בכל מקום בו החיילים נמצאים – במקום שכיבות שמיכה, מתח והתרגילים הסטנדרטיים, בשלב הראשון הכלים בהם השתמש אנדי לפיתוח השיטה היו חבלי המצנח וחגורות ג'וג'יטסו, עם הזמן והאימונים השתפרה השיטה – עד הרצועות המוכרות כיום של ה TRX.

היתרון המרכזי של ה TRX זה היכולת להתאמן מכל מקום בכל מצב, באמצעות רצועות באורך 2.5 מטר ובמשקל ממוצע של 800 גרם, הרצועות נארזות לתוך רשת אותה ניתן לסחוב בקלות, הרצועות מתחברות כמעט לכל מקום, עמודי חשמל ותאורה, דלתות ועוד, חשוב כמובן לוודא שהחיבור מספיק חזק ויציב על מנת להחזיק את משקל הגוף בזמן האימונים.

חשוב להקפיד על רצועות תקניות ואיכותיות שיחזיקו מעמד בזמן הפעילות לאורך זמן.

אורך הרצועות ומגוון התרגילים ניתנים להתאמה לגובה המתאמן, מגוון התרגילים וכמות החזרות גם הם בהתאם לרמת הכושר הגופני של המתאמן.

החסידים של ה TRX טוענים כי האימון משפר את כל יכולות התנועה והיציבות בגוף, פיתוח מסת שריר חזקה ורזה, וגם פיתוח כוח.

המעצבים של כלי האימון ב TRX ובפיתוח התרגילים מסבירים כי עיצוב הרצועות והכלים נשען על מחקרים מעמיקים מהצבא, מהספורט המקצועי, מוסדות אקדמיים, יחד עם הניסיון שצברו באימונים בפועל של אלפי מתאמנים מקצועיים בקבוצות ה TRX

לעומת חסידי ה TRX ישנם הטוענים כי הרצועות פחות יציבות ממכשירי התנגדות שבחדר הכושר ולאנשים בלי ניסיון וללא כושר פיזי ובעיקר לכאלו שסובלים מהיסטוריית פציעות באימונים.

בכל אופן ובכל שלב חשוב להתאמן עם מאמן מוסמך שמכיר את השיטה והתרגילים על מנת להימנע מפעולות לא נכונות ולהגיע אל התוצאות הטובות ביותר.

אימון ה TRX בליידי פיטנס הנו בתוספת תשלום, בשונה מכל שאר הפעילויות בסטודיו שהנם חינם וכלולים במנוי, אנחנו מזמינים אותך להגיע אל חדר הכושר שלנו לאימון היכרות ללא עלות, ולהתרשם ממגוון השיעורים והפעילויות.

 

 

כיצד זה מתבצע?

 

השאר תגובה

לעדכונים חמים ומבצעים שווים הרשמי חינם

Call Now Button דילוג לתוכן